۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۶۷۲۳۸
دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم آیین بزرگداشت روز زن گفت: همه تلاشمان در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که از همه ظرفیت های بانوان شاغل بهره کافی ببریم. در برخی استان ها مدیران کل خانم داریم و در کمیته انتصابات تلاش می کنیم از ظرفیت های بانوان محترم استفاده کافی را ببریم.
کد خبر: ۸۱۱۸

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خطوط ،آیین بزرگداشت روز زن،  با حضور محمود شالویی دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی، عاطفه خادمی مشاور وزیر فرهنگ در امور اجتماعی و با حضور جمعی از بانوان این وزارتخانه در محل سالن سینمایی برگزار شد.

محمود شالویی در این آیین گفت: حضرت فاطمه (س)،  اسوه زنان عالم هستند.

وی افزود: باید به گونه ای رفتار کنیم که زندگی حضرت فاطمه را به عنوان الگو در زندگی خود پیش بگیریم و به فراز و فرودهای زندگی این بانوی بزرگ در زندگی خود توجه داشته باشیم.

در بخش دیگری از این آیین عاطفه خادمی مشاور وزیر در امور اجتماعی و دبیر ستاد جمعیت وزارتخانه با اشاره به سفر اخیر خود به اصفهان و دیدار با زینت السادات امامی از هنرمندان پیشکسوت در هنرسوخت و نگارگری گفت: خانم امامی یکی از مصادیق زن ایرانی و مسلمان است و یکی از هنرمندانی که متعهد و متخصص است و آرزو می کنند همه آثار خود را به سرانجام برسانند.

وی ادامه داد: مفهوم انسان انقلابی در گفتمان انقلاب دارای سه ویژگی است که انسان انقلابی در حیات خود فعال، پیشرو و اثرگذار باشد.

خادمی افزود: امیدواریم در سرزمین خود بسترهایی داشته باشیم تا بتوانیم بانوان هنرمندان کشورمان را به جهانیان معرفی کنیم.

مشاور وزیر فرهنگ در امور اجتماعی ادامه داد: در دوره جدید از فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه به موضوع زنان و خانواده شده که ناظر بر قانون جمعیت است تا نسبت نقش مادری و حضور اجتماعی زنان را به صورت معقول تعریف کنیم.

در این آیین برنامه هایی به مناسبت روز بزرگداشت روز زن از جمله نقالی مرشد میرزا علی، اجرای گروه موسیقی سنتی، نقالی کودکان خردسال و ... اجرا شد./روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی.

برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی زن روز زن ولادت حضرت زهرا(س)
ارسال نظر
آخرین اخبار